Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve nispet alanları kabilinden değteamülkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların teamülletmeniz muhtevain farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En ali etkinliği, birebir maliyette suni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş sahiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana derece muhteşem gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Malumat ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş süreçlerini değteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet.